Bestuur

Stichting Tijdelijk Wonen houdt zich op dagelijkse basis bezig met het realiseren van jongerenhuisvesting. Dit doet STW onder het motto ‘twee problemen, één oplossing’ door jongeren te huisvesten in leegstaand vastgoed. STW voert projecten uit op tijdelijke basis en doet dit altijd met een sociaal-maatschappelijke karakter. Het bestuur neemt het uitvoeren deze taak op zich. Dagelijks zijn de bestuurders bezig met acquisitie, ontwikkeling en alle logistieke zaken hieromheen. Momenteel telt het bestuur drie leden.

Pim Koot

Milan Workala

Wiek Huibers

Samen brengen de bestuurders de ervaring die STW nodig heeft om zich de doelstelling te storten. Het bestuur gaat te werk op professioneel informele wijze, dit kenmerkt STW en de manier waarop zij zich in de wereld beweegt.

Pim Koot en Milan Workala zijn beiden oude bekenden van STW. Als oud bewoners van de Kanaalweg hebben zij samen met twee andere collega-bestuurders in 2010 en 2012 de Archimedeslaan gerealiseerd. Met Socius Wonen hebben Pim en Milan later ook nog meerdere andere huisvestingsprojecten weten te realiseren. In het najaar van 2021 zijn Pim en Milan teruggekeerd als bestuurders bij STW.

Wiek Huibers is sinds 2019 bestuurder van STW en heeft de afronding van de laatste fase van de Archimedeslaan meegemaakt. Hierna is Wiek aangebleven als bestuurder om aan de doelstelling van STW te werken.